چقدر باید انتظار داشته باشید که برای جذب خوب هزینه کنید

Wiki Article

شما باید باور کنید که با آن چیزی که میخواهید میرسید، طبق قانون جذب کائنات باور کردن شامل حرف زدن , فکر کردن و… می باشد. بهترین راه برای آنکه خواسته و هدف تان را باور کنید، احساس کردن آن درون زندگیتان است .

زندگی الان شما با توجه به افکار گذشته تان ساخته شده است، حال برای آنکه زندگی الانتان را تغییر بدهید باید افکار و طرز فکرتان را عوض کنید.

این قانون جذب کائنات است که می گوید برای جذب ثروت و پول , به بی پولی و نبودن شغل تمرکز نکنید و به جای آن به ثروت و شغل رویایی خود فکر و تمرکز کنید .

عالیه من و همسرم بسیار به این قانون ایمان داریم و مدام داریم به رویاهامون می رسیم زندگی الانمون نتیجه رویاها و خیالبافی های عمیق دوران کودکیمون تا الان هست و الان هم مدام به صورت مستمر عمیقا هرروز به هر چی که می خوایم فکر می کنیم و بدون داشتن شرایطش برامون اتفاق می افته خیلی جدی راجع بهش صحبت می کنیم و اصلا تمسخر دیگران برامون اهمیت نداره یک جمله طلایی که همسرم خیلی جدی روزی چندبار تو شرایط مختلف به کارمی بره جمله ما پولداریم هر چی بخوایم میخریم هست که یه حقوق کارمندی رو برامون کنفیکن می کنه و لحظه ای هم تو دلمون نه شک داریم نه خودمون رو گول می زنیم کاملا جدی هستیم پس عمل کنید نتیجه می گیرید ۱_هر شب بهش فکر کنید و به تصویر بکشید

فقط آرزو کردن و باور به دستیابی به آنها کافی نیست. شما باید در جهت تحقق اهداف خود گام بردارید. برای مثال برای رسیدن به علم و دانش، ابتدا باید تحصیل کنید.

شما می توانید با تجسم موفقیت، واقعیت زندگی خود را تغییر دهید. فرقی ندارد که در زندگی به دنبال چه چیزی هستید، تنها به یک ایده پایبند باشید و در ذهن خود آن را تصور کنید. به این ترتیب به راحتی به آرزوی خود برسید!

طبق قانون جذب یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود.

حقیقت ماجرا این است که همه چیز به نحوه ی مدیریت خود شما بستگی دارد. از تمام چیزهایی که می ترسید، لیستی تهیه کنید و راه هایی برای مدیریت آنها پیدا کنید.

حتی در فیلم راز نیز افرادی را به عنوان دانشمند و محقق برای پذیرش افکار نشان می‌دهند که دارای جایگاه علمی روشنی در جوامع علمی ندارند. پس از فرضیات نادرست نمی‌توانیم به نتایج درست برسیم!

برای حل این مشکل مغز خود را آموزش دهید و روی مثبت اندیشی کار کنید. هر بار که افکار منفی لينک مقاله به سراغتان آمد، آنها را با افکار مثبت جایگزین کنید.

وقتی این سوال را از خودتان می پرسید به صورت کاملاً ناخودآگاه به این جواب می رسید که الان چه احساساتی دارید.

حرف زدن باعث می شود به جای تمرکز کردن به ناخواسته ها به خواسته و اهدافتان تمرکز کنید . پس از قدرت کلام خود در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان استفاده کنید .

مراقبه از جنبه های گوناگونی می تواند از قانون جذب برای موفقیت شما استفاده کند.

تجسم بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند قانون جذب است. خیال پردازی روزانه در مورد موفقیت و آینده، می تواند شما را به نقطه ی دلخواه تان برساند.

Report this wiki page